dissabte, 21 d’abril del 2007

CURSA D'ORIENTACIÓ A CAN BOADA

Després d'haver estat ajornada dues vegades, avui dissabte s'ha pogut celebrar la Cursa d'Orientació a Can Boada en la que han participat divuit esportistes de l'escola. Ha estat un dia de força calor i això ha fet que la cursa fos una mica més dura. Tots els participants han hagut de suar de valent per trobar les nou fites que hi havia col·locades en el recorregut, a la vora del CEIP Marià Galí. En acabar tothom ha rebut un petit osbsequi del Consell Esportiu.
Felicitats a tots els participants i especialment a la Montserrat i la Maite que han quedat en segona posició i a la Mª Carmen i la Raquel que han queda terceres, cada parella en la seva categoria.
Esperem tornar a retrobar-nos l'any vinent.

Cursa d'orientació a Can Boada

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola em dic noelia pero no vaig a aqut colegi soc d'un altre buenu us voi dir que si us u vau pasar be??? perque jo bui anarbueno adeu
noelia

Anònim ha dit...

yo no et dic qui soc pero yo si que i vaig anar i et puc dir que m'ho vaig passar molt bé a mes vaig guanyar una medalla deu
atentament un anonim

Anònim ha dit...

hola, soc la montserrat, ja no vaig a l'escola agusti bartra pero cada any m'apunto amb ells.
Puc donar moltissims consells, perque vaig estar els 4 anys seguits a la cursa, ja he quedat primera abans, aquest any vaig quedar 2º perque la meva amiga maite va caure i li sangrava la ma, mereix la pena anar-hi, msn: bonaimatge64@hotmail.com